Lytiškumo ugdymas kaip pasaulėžiūrinis dalykas
Lytiškumo ugdymas neprilygsta jokiai kitai disciplinai, nes lytiškumas nėra kokia nors atskira žmogaus veikla, bet esminis asmenybės bruožas, jos būties, raiškos ir bendravimo su kitais pagrindinė sąlyga. Tai pasaulėžiūros dalykas.
Pedagogikos teorija vienareikšmiškai teigia, kad su pasaulėžiūra susiję dalykai negali būti primetami kažkokiu mokomuoju dalyku be tėvų žinios ir sutikimo. Todėl gera pedagoginė praktika reikalauja tiek sudaryti tėvams galimybę pasirinkti lytiškumo ugdymo programą, tiek būti informuotiems apie jos turinį, tiek ir teisę jos atsisakyti.
Atsižvelgiant į tai, kad Mokyklos vaidmuo ugdant lytiškumą visada yra antraeilis, organizuojant ir įgyvendinant lytiškumo ugdymą Mokyklose yra privaloma:
Lytiškumo ugdymas kaip pasaulėžiūrinis dalykas
Lytiškumo ugdymas neprilygsta jokiai kitai disciplinai, nes lytiškumas nėra kokia nors atskira žmogaus veikla, bet esminis asmenybės bruožas, jos būties, raiškos ir bendravimo su kitais pagrindinė sąlyga. Tai pasaulėžiūros dalykas.
Pedagogikos teorija vienareikšmiškai teigia, kad su pasaulėžiūra susiję dalykai negali būti primetami kažkokiu mokomuoju dalyku be tėvų žinios ir sutikimo. Todėl gera pedagoginė praktika reikalauja tiek sudaryti tėvams galimybę pasirinkti lytiškumo ugdymo programą, tiek būti informuotiems apie jos turinį, tiek ir teisę jos atsisakyti.
Atsižvelgiant į tai, kad Mokyklos vaidmuo ugdant lytiškumą visada yra antraeilis, organizuojant ir įgyvendinant lytiškumo ugdymą Mokyklose yra privaloma:
Praneškite įvykį, jei manote, kad švietimo įstaigoje
buvo pažeistos jūsų, kaip tėvų teisės susijusios su lytiškumo ugdymo organizavimu ir įgyvendinimu
Praneškite įvykį, jei manote, kad švietimo įstaigoje
buvo pažeistos jūsų, kaip tėvų teisės susijusios su lytiškumo ugdymo organizavimu ir įgyvendinimu